marți, 7 februarie 2012

Mi-e sete


Mi-e sete de ține,
Mi-e sete de noi.
Mi-e sete să retrăim
Plimbările pe cărările
Inverzite și nebatatorite încă.
Mi-e sete de liniștea
Ce o injecta-i
Adânc în mine.
Mi-e sete să te mângâi,
Mi-e sete de ochii tai,
Mi-e sete de buzele-ți umede,
Mi-e sete de iubirea noastră.
Iubire,ce parcă n-a existat,
Dar care și-a lăsat 
Amprenta în inima-mi obosită de luptă
Aceasta pe care o da,între real și fantezie.
Mi-e sete de visele
Ce ni le făceam
Privind carul mare,
Vise născute la fiecare
Apus de soare,
Apus de care voi fi
De-a pururi vrăjită.
Mi-e sete să te ascult
Cum povestești de minunea
Care ne-a adus împreună.
Mi-e sete de îmbrățișările
Atât de târzii,în noapte.
Mi-e sete de timpul
Care zbura atât de repede,
Atunci când eram doar noi patru:
Eu,tu și sufletele noastre,
Mereu îmbrățișate
Și mereu unite,
Încât nimeni și nimic
Nu le-ar fi putut desprinde.
Mi-e sete să te mai văd
Alergând spre ceea ce se numea
Întâlnire secretă.
Mi-e sete să-ți mai spun
Doar o singură dată,
Te iubesc,ca niciodată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu