sâmbătă, 11 februarie 2012

Unde-ai fost?

Unde-ai fost când
Totul în jur devenea gri?
Unde-ai fost când
Lumea se transforma
Din rea în mai rea?
Unde-ai fost când
Zâmbeam și voiam 
Să vezi și tu asta?
Unde-ai fost când
Îmi era un dor
Atât de fierbinte de tine?
Unde-ai fost când
Voiam să iți mărturisesc
Câtă iubire există în mine,
Doar pentru tine?
Unde-ai fost când
Te așteptam nerăbdătoare,
Însă tu nu mai apăreai
De niciunde?
Unde-ai fost când
Sufletul meu întreba:
Unde este?Unde este?
Unde-ai fost când
Nu mai puteam continua drumul,
Iar picioarele-mi se prăbușeau
Atunci când încercam să fac un pas?
Unde-ai fost când
Îmi era atât de dor
De tine,doar de tine?
Unde-ai fost când
Ți-am scris prima poezie?
Poezie scrisă cu sufletul
Și cu gândul la
Inima și la existența ta,
În a mea viață.
Unde-ai fost când
Lacrimile-mi izvorau atât de furioase
Și-mi curgeau pe fata aceasta
Pe care obișnuiai
Să o săruți atât de des,
Atât de suav?
Unde-ai fost când
Simțeam nevoia
Să te ating,
Să te sărut,
Să te țin de mână
Și să-ți spun:
Doamne!Ce frumos ești!
Dar dragostea ta pentru mine este și mai frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu