luni, 17 iunie 2013

Vreau să împart cu tine totul. Bucuria și tristețea, fericirea și iubirea. Vreau să iți mângâi chipul când este mâhnit. Să te sărut pe ochii-ți vii. Să iți alint buzele cu sărutul meu. Să te îmbrățișez până când te vei plictisi. Să fiu tot ce vrei tu. Soarele. Luna. Umbra. Lumina. Întunericul. Să te am, să fim doar noi. Niciodată să nu iți dau drumul. Să facem dragoste oriunde. Pe plajă. În pădure. În bucătărie. În baie. În garaj. Oriunde. Numai noi să existăm. Numai noi doi să fim….
Vreau să te sorb, să iți simt fiecare respirație în par, să știu că ești în mine și în mine să rămâi, să ne hrănim din priviri și șoapte.
Vreau să îmi dai tot, să mi te dăruiești complet, cu inimă, suflet, rinichi, creier, plămâni. Să nu păstrezi nimic pentru tine. Să fii doar al meu, să ne aparținem total. Să ne contopim. Să fim un tot absolut, frumos, ireal, magic.
Vreau să îmi plângi pe umăr. Să iți curgă fiecare lacrimă pe pieptul meu. Să se prelingă în jos, în jos, tot mai jos…Să tresar. Să plâng și eu odată cu tine. Lacrimile noastre să se unească, să danseze, să cânte, să facă dragoste.
Vreau să alergăm, să fugim de tot și de toți, de toate. Să cântăm, să imităm pasările. Să dansăm în ploaie. Să ne certăm cu fulgerele, cu tunetele.
Vreau totul de la tine. Te vreau așa cum ești. Autentic. Nebun. Sălbatic. Iubitor. Zâmbitor. TU, să fii.
Vreau să îmi fii lumina din zori, răsăritul atât de viu colorat, pământul pe care stau, iarba pe care o ating, aerul pe care îl respir, cerul albastru, norii albi, stelele, luna, soarele.Sa ma inveti sa iubesc atat de pur….pur precum esti tu.Să mă răpești, să îmi furi identitatea, să nu mai știu cine sunt, de unde vin, ce am fost, ce sunt, ce voi fi. Să mă duci departe, în largul mării, să nu mai fie nimeni cu noi, lângă noi.
Să mă învârți în aer, să îmi faci din ochi, să mă săruți peste tot, unde vrei tu. Iți dau voie să faci ce vrei din mine, cu mine. Sunt a ta de-acum încolo.
Să nu pleci, să nu ridici tonul, să nu fii prea trist, fiindcă atunci, mă voi pierde, nu voi mai ști ce să fac pentru a te ajuta, să nu plângi prea mult, mă voi topi, să nu rămâi absent, mă voi speria, să nu mă minți, pentru că voi muri. Să nu te transformi în altceva.
Să nu mă privești prea fermecător. Sunt timidă, știi…și nu voi face fată. Voi leșina. Voi leșina și nu vreau să par ridicolă.
Să nu mă strângi prea tare în brațe, fiindcă mă voi face mică mică, și mă voi evapora, precum acea baltă sărutată de soare.
Să nu mă săruți prea apăsat, deoarece, voi îndrăzni să visez spre Rai, spre Fantastic, spre Dincolo….iar eu nu vreau asta. Eu vreau să trăiesc clipa cu tine.
Să nu faci prea multe glume, fiindcă voi ajunge să le cred.Să nu mă părăsești nicicând !!!! Voi muri!!!! Voi muri!!! Voi muri !!!
Venele mi se vor sparge, sângele va țâșni afară, sufletul va începe să tremure, să producă cutremur, tsunami, inima să zbiere atât de tare, încât pământul să se crape, ochii să îmi iasă din orbită, și să vină după tine, să te caute, să te privească, să te înnebunească, buzele să pronunțe incontinuu numele tău, numele tău sfânt, cerul să se desprindă în mii de bucăți, tunetele să devină asurzitoare, mările și oceanele să facă ravagii, să te urmărească, să vină după tine, să nu te mai lase să trăiești, să te anuleze…….Să fie oare un blestem din partea naturii?

Totul să iasă din parametrii normali, eu să nu mai fiu, tu să te pierzi în neant. Totul să se piardă. O, nuuuuu. Nu vreau să mai spun asta. Iartă-mă ! Nu știu ce-mi veni….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu