sâmbătă, 28 septembrie 2013

Eu…tu…

Am devenit doi străini.
Doi necunoscuți care nici măcar
Nu se mai salută.
Doi indivizi care se privesc
Doar pentru a-și manifesta aversiunea
Ce le-ntunecă privirile.
Două ființe care nu-și mai vorbesc.
Două ființe mult prea indiferente
Cu privire la viețile lor.
Vieți care promiteau a fi frumoase,
Vieți care ar fi trebuit
Să devină una singură,
Vieți din care eu, tu
Am fi făcut parte,
Am fi fost unul lângă altul,
Suflet lângă suflet,
Inimă lângă inimă,
Îmbrățișați, uitându-ne unul la celălalt,
Zâmbindu-ne ca și când,
Am fi știut ce gândește fiecare,
Pentru totdeauna, pentru eternitate, pentru infinitate.
Eu…tu….
Din solid, am devenit gaz.
Din puternici, am devenit slabi.
Din curajoși, am devenit lași.
Din oameni, am devenit un nimic.
Din tine am făcut ce-am vrut,
Din mine ai făcut ce-ai dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu