vineri, 6 septembrie 2013

Să nu te simți singur niciodată, pentru că eu voi fi alături de tine în orice clipă, fizic sau spiritual.
Să nu te dai bătut când ți-e greu, deoarece eu iți voi fi sprijinul de care o să ai cea mai mare nevoie.
Să nu permiți frigului să pună stăpânire pe tine în iernile reci și geroase, fiindcă eu te voi încălzi cu trupul meu.
Să nu fii supărat, trist, posomorât, deoarece, într-o secundă iți voi zâmbi atât de gingaș, încât nici dacă ai dori să rămâi, supărat, trist sau posomorât, nu ai reuși.
Să nu plângi, fiindcă m-aș îneca în ale tale lacrimi, și, după aceea, nu aș mai putea să iți sărut obrazul invadat de roua ochilor tăi minunați.

Iți promit să te iubesc necondiționat.                  
Iți promit să am grijă de tine în toate momentele vieții.
Iți promit că pe mine mă vei vedea când iți va fi  greu dar și când iți va fi bine.
Iți promit îmbrățișări calde, săruturi pasionale și dulci, mângâieri infinite și liniște sufletească.
Iți promit că te voi face să plângi numai de bucurie, de fericire.
Iți promit să-ți dăruiesc pentru totdeauna nu Luna, nu Soarele, nu Stelele, ci inima mea, sufletul meu.
Iți promit fapte, nu vorbe goale.
Iți promit priviri de dor, de bucurie, de mulțumire, dar niciodată priviri de ură, de mânie, de supărare.
Iți promit timpul meu, nu timpul din lume.
Iți promit echilibrul, nu zbuciumul, nu haosul.
Iți promit siguranța, nu primejdia.
Iți promit singurătatea în doi, dar niciodată nu voi permite să rămâi de unul singur.
Iți promit strigăte de iubire, de plăcere, de bucurie, dar niciodată strigăte de supărare.
Iți promit motive de fericire supremă, nu motive de neputință.
Iți promit toată ființa mea.
Iți promit toată viața mea de-acum încolo, tot ce am eu mai bun în mine.
Iți promit că vom fi doi nebuni îndrăgostiți până peste cap, doi oameni cu un suflet, doi oameni cu o singură inima, doi oameni cu o singură identitate, doi oameni care, împreună, au devenit un singur om, o sigură mare iubire, un Univers magic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu