sâmbătă, 28 septembrie 2013

Tu, care mă priveai atât de intens,
Încât mă puteam pierde în ochii tăi…..
Tu, care mă îmbrățișai
Până când soarele se ascundea
De cealaltă parte a Universului…..
Tu, care mă sărutai
Ore-ntregi fără să respiri….
Tu, care mă făceai
Să-mi pierd calmul atunci când întârziai la întâlnire….
Tu, care imi spuneai că vom fi impreună orice s-ar intampla….
Tu, unde ești tu?
Tu, cel care mă mângâiai
Și-mi spuneai șoptit la ureche, te iubesc, te iubesc, te iubesc…..
Tu, cel care nu mă lăsai
Să mă dau bătută niciodată…..
Tu, unde ești tu?
Tu, cel care nu m-ai învățat
Ce înseamnă singurătatea, neliniștea, supărarea,
Ci, mi-ai arătat calea spre iubire, vise, siguranță….
Tu, care mă înveleai
Cu mirosul tău de vară…
Tu, cel care îmi așezai în păr
Zeci de flori multicolore,
Și te minunai cât pot fi de frumoasă….
Tu, unde ești tu?
Unde-ai plecat atât de grăbit?
Unde te-ascunzi?
De ce m-ai uitat în această singurătate atât de rece, de întunecată?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu