marți, 12 noiembrie 2013

Ce mi-ar fi cerul, fără tine, singura stea ce răspândește lumină?

Ce mi-ar fi oceanul inimii, fără tine, gingaș delfin?


Ce mi-ar fi sufletul, fără tine, cântec divin?


Ce mi-ar fi ochii, fără tine, culoare caldă?


Ce mi-ar fi buzele, fără tine, sărut consolator?


Ce mi-ar fi viața, fără tine, veșnic și-ndrăgostit amor?


Ce-ar însemna ființa mea, fără graiul tău, alunecând ușor către spiritul meu adânc?


Ce mi-ar fi dragostea, fără tine, iubirea mea?

Ce mi-ar fi Universul, fără tine, unică planetă?


Ce mi-ar fi iarna, fără tine, soare al meu?


Ce mi-ar fi trupul, fără tine, vesmânt sfânt?


Ce mi-ar fi supărarea, fără tine, bucurie inocentă?


Ce-aș fi eu, fără tine, galaxie infinită de frumusețe sufletească?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu