sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Mi-ai fi putut fi
Fericirea,
Însă mi-ai devenit
Nenorocirea.
Mi-ai fi putut spune
Te iubesc,
Însă tot ce-ai șoptit
A fost: eu plec, plec……și dus-ai fost!
Mi-ai fi putut fi
Cerul,
Însă mi-ai devenit
Infernul.
Mi-ai fi putut fi
Echilibrul,
Însă mi-ai devenit
Haosul, dezechilibrul și neliniștea.
M-ai fi putut săruta
La infinit,
Însă m-ai sărutat
Prea puțin, prea apăsat și prea dureros.
M-ai fi putut îmbrățișa
În realitate,
Însă ai făcut-o
În vise, în somn
Și-n lumea ta.
Mi-ai fi putut penetra inima,
Rămânând acolo, în ea,
Pe veci,
Însă nu, tu ai uitat de ea.
Ai fi putut locui
În cele mai ascunse unghere
Ale ființei mele,
Însă nu, tu ai  preferat
Lumea de-afară
Cu tot ce-nseamna ea.
M-ai fi putut privi
In orice mod:
Lacom, îndrăgostit, furios.
Însă, privirea ta
A fost de suprafață,
Niciodată de adâncime.
Ai fi putut planta în mine
Iubirea ta, lumea ta, sufletul tău!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu