sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Pareri de rau

Acum regreti.
Si o stii prea bine.
Iti pare nespus de rau
Ca m-ai lasat sa plec
Pe cararea care promitea
Sa fie a noastra pe vecie.
Iti pare rau
Cand stii ca ai preferat
Sa crezi in nimic,
In vorbe goale,
In altceva.
Regreti ca acum
Nu eu voi fi aceea
Care te va astepta
In locul nostru magic,
Ca nu eu te voi intampina
Cu acel suras inconfundabil
Cand ne intalnim.
Regreti momentul despartirii
Asa cum o frunza cazuta la pamant
Suspina dupa copacelul
Ce a gazduit-o mult timp.
Inima iti plange,
Pe dinauntru esti gol.
Lacrimi nu mai ai,
Esti doar o fantoma a trecutului
Ce-asteapta sa fie inghitita de tot.
Iti pare rau ca nu ai crezut
In al meu suflet
Si-n ale mele vorbe.
Iti pare rau si nu mai ai cuvinte.
Iti pare rau si-ai vrea sa-mi spui:
"Cat te iubesc si cat de tare imi lipsesti..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu