marți, 17 aprilie 2012

Când toți aleg să tacă!


Când toți aleg să tacă,
Eu prefer să vorbesc.
Când toți aleg să mintă,
Eu prefer să spun adevărul.
Când toți aleg să moară,
Eu prefer să trăiesc.
Când toți aleg ura,
Eu prefer iubirea.
Când toți aleg să plângă,
Eu prefer să rad.
Când toți aleg turma,
Eu prefer să fiu pe cont propriu.
Când toți aleg bogățiile,
Eu prefer modestia.
Când toți oamenii
Nu mai găsesc
Un motiv de a trăi,
Eu déjà trăiesc intens,
Fiindcă e de ajuns
Să privești în jurul tău
Și să-ți dai seama
Pentru ce trăiești.
Când toți aleg lucrurile complicate,
Eu prefer lucrurile simple.
Când toți aleg depărtarea,
Eu prefer apropierea.
Când toți aleg
Să privească în jos,
Eu prefer să privesc sus,spre cer.
Când toți se ascund de ei înșiși,
Eu comunic cu mine însămi.
Când toți spun către cineva: Să moară! Să moară!
Eu spun: Să trăiască! Să trăiască!
Când toți spun: am obosit,
Eu spun: încă mai pot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu