duminică, 6 octombrie 2013

De câte ori trebuie
Să-ți mai spun
Că regret enorm
Pentru tot ce ți-am făcut rău?
Spune !
De câte ori trebuie
Să-ți mai spun
Cat de pustie mă simt
Fără tine, aici, lângă mine?
Spune !
De câte ori trebuie
Să-ți mai arăt
Dorul pe care-l port
Cu mine, în mine, mereu?
Spune !
De câte ori trebuie
Să-ți mai demonstrez
Că stelele nu pot străluci
Fără de noi doi, amândoi?
Spune !
De câte ori trebuie
Să te mai conving
De faptul că numai tu
Mă poți ține-n viață,
Că numai prin tine respir,
Că numai prin tine, ochii mei
Reușesc să vadă
Frumusețea chipului tău,
Că numai prin faptul că exiști,
Lumea mea e un loc mai bun?
Spune !
De câte ori trebuie
Să-ți mai arăt
Că, atunci când te zăresc,
Inima-mi explodează,
Sufletu-mi se topește,
Iar eu simt că plutesc?
Spune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu