duminică, 6 octombrie 2013

Octombrie, cu drag

                                                
Era toamnă când ne-am cunoscut pentru prima dată. Deși afară era un aer rece, combinat cu adieri de vânt ce prevesteau nopți pustii și singuratice, deși frunzele micuțe și viu colorate în nuanțe de maro, vișiniu, portocaliu, se îndreptau valsând spre pământul care parcă le promitea o aterizare plăcută, ușoară, fără turbulențe, deși cerul, acest acoperiș superb al lumii, era întunecat de norii gri, negri și pe alocuri albi, deși copacii erau, cu fiecare zi ce trecea, mai goi, mai uscați, mai îmbătrâniți, deși pasările călătoare, ne spuneau la revedere cu aripile, tu, o da, tu, erai din ce în ce mai sclipitor.
Frigul nu te putea schimba într-un bărbat mai serios, mai dur și poate mai tăcut.
Vorbeai  dulce, gesticulai atât de frumos, îmi zâmbeai uneori, pentru a nu mă face să cred că sunt singură, acolo, pe acea alee.
Ochii-ți se îndreptau spre fiecare rază de soare timidă parcă, fiindcă avea curajul să se ivească dintre norii încruntați.
Pupilele tale, precum două diamante negre, se dilatau de fiecare dată când pronunțai cuvintele iubire, dor, îmbrățișare și frumusețe.
Ce mult mi-aș fi dorit să te fi îmbrățișat atunci, în acele momente când numai parcă eu existam în fața ta.
Aș fi dat la o parte orice urmă de timiditate și te-aș fi sărutat. O da, te-aș fi sărutat acolo, pe acea alee tomnatică, în văzul tuturor.
Ți-aș fi luat mana și ți-aș fi potrivit-o intr-a mea, precum o piesă în suportul ei.
Atunci, în acele clipe când arătai precum un zeu al iubirii, un zeu al păcii și al frumuseții, aș fi oprit timpul, te-aș fi oprit pe tine pentru a te admira, așa cum pictorii admiră acele tablouri rare și inestimabile.
Te-aș fi imortalizat, ca într-o fotografie, pentru ați dezvălui iubirea pe care o port în inimă, pentru tine, pentru ființa ta magică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu