vineri, 4 octombrie 2013

Când spun ninge,
Mă gândesc la Crăciun.
Când spun Soare,
Mă gândesc la căldură, la vară.
Când spun ploaie,
Mă gândesc la toamnă.
Când spun inocent,
Mă gândesc la zâmbetul unui copilaș.
Când spun minune,
Mă gândesc la mama.
Când spun iubire,
Gândul îmi zboară la tine.
Când spun frumusețe,
Mă gândesc la ochii tăi.
Când spun fragilitate,
Mă gândesc la buzele tale.
Când spun divin,
Mă gândesc la dragostea noastră.
Când spun pace,
Mă gândesc la sufletul tău.
Când spun bunătate,
Mă gândesc la inima ta.
Când spun sinceritate,
Mă gândesc la tine.
Când spun DAR,
Mă gândesc la ceea ce ești tu pentru mine.
Când spun te iubesc,
Tot la tine mă gândesc.
Când spun că ești totul pentru mine,
Să știi, vorbesc serios.
Când spun că ești o mică minune,
Să știi, este un adevăr,
Adevărul meu.
Când spun că ești nemuritor,
Să știi, e o iluzie,
O iluzie ce mă face să trăiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu